Siirry pääsisältöön

Ekaa päivää

No niin nyt sit me pojat pidetään tälläistä "päiväkirjaa" tekemisistämme...

Jos hieman kerron toiminnasta...

Minä Roope olen tämä tietokone insinööri ja hoidan tämän netti seikkailu puolen.. Ja tarkoitukseni olisi aina kirjoitella tuon isoveikan Bobin hölmöilyt tänne... No ehkä minäkin joskus hölmöilen, mutta minä olen fiksu filmaattinen nuoriherra, tuo Bobi onkin jo tullainen vanha raihnainen harmaa naama... No vitsi vitsi.. Onhan se vielä elävien kirjoissa, mitä nyt tuo takajalka reistaa välillä.. Minulla se ei reistaa edes maha vaikka aina välillä varastelen grillattuja kanoja pöydältä.. sanovat että ne kanaluut on mukamas vaarallisia elimistölle kun ovat niin teräviä.. en minä vaan ole havainnut mitään terävyyttää.. No niin asiaan..

Niin tarkoitus olisi että ME kertoilisimme päivän tai viikon tapahtumista.. Katsos olemme niin kiireisiä kun tarvii pitää nuo varkaat poissa nurkista... Raskasta hommaa..!! Ja sit vielä on se puoli kun tarvii päästä tuolta emännältä tai no alaiselta salaa koneelle, kas kun hän ei saa tietää koko jutusta mitään ihan vaan sen takia ettei kaikki tekosemme kantaudu sen tietoon.. Elikkä ei saa paljastaa meitä..

Hitto taas se tulee no jatkampa toisella kertaa..

Ai niin näin vielä tiedoksi että tuo vanha herra käy piikittämässä itteensä joka maanantai, tuon takajalan takia... Mut nyt täytyy lopetella..

Muista sit käydä kattoo mein sivui...!! Tai muuten....